FMC Akademi Çatısı Altında Sunduğumuz

Eğitimlerle Sektörlerimizin Gelişimine Katkı Sağlıyoruz

 

45 yılı aşkın deneyimimizle, sunduğu mesleki eğitimleriyle sektörün gelişimine destek vermektedir. Satış sonrası pazarı çalışanlarına eğitimler vererek sektörde sunulan hizmetlerin standardını yükseltmeyi amaçlıyoruz. FMC  Akademi bünyesinde verdiği eğitimlerle ürün ve markaların yeniliklerinden, güvenlik ve performansı artırmayı hedefleyen püf noktalara kadar sektör çalışanlarının ihtiyacı olan bilgilere yer vermektedir.

Marka ve Ürün Eğitimleri

FMC ailesi olarak, personelimizin ve bayilerimizin, FMC markasına olan aidiyet duygularının pekiştirilmesi, ürettiğimiz onlarca çeşit ürünün kalite anlayışından başlayarak, şirket kurumsal değerlerinin belli bir disiplin dahilinde ilerleyip, gelecek nesillere aktarılabilmesi noktasında birlik ve beraberlik duygusu ile marka ve ürün bilinci oluşturma eğitimlerine aralıksız devam etmek, FMC için öncelikli konular arasında yer alır.

Kurum İçi Eğitimler

FMC kuruluşu ve işleyişi itibariyle sürekli yükselen grafiğini beyaz yakalı ve mavi yakalı personelinin gelişimine önem vermesine borçludur. Çünkü FMC ailesi olarak kendini geliştiren bireyler, sürekli gelişen ve değişen bir kurumun olmazsa olmaz temel taşıdır. Bu doğrultuda FMC ailesi belirli aralıklarla ve düzenli olarak hizmet içi eğitimlerle personel gelişimine önem verir.

Kalite Kontrol Eğitimleri

FMC markalı ürünlerin en önemli özelliklerinin başında her bir ürün kalitesinin tüm dünya tarafından takdir görmesidir. Yıllardır sektöründe öncü kuruluş olmayı başaran FMC’nin bu başarıyı yakalamasındaki temel unsurlardan en önemlisi, üretim bandından çıkan her ürünün kalite kontrol laboratuvarlarında tek tek kontrol edilmesi ve nihai tüketiciye bu testlerden başarıyla geçen ürünlerin gönderilmedir. Bu doğrultuda kalite kontrol laboratuvarlarında hizmet veren personelimizin eğitimi de kalitemizin ve marka değerimizin korunması için çok önemlidir.

Ar-Ge ve İnovasyon Eğitimleri

FMC ürettiği ürünlerin insan hayatındaki öneminin bilinciyle yıllardır sürdürdüğü daha iyisine ulaşma arzusunu hep taze tutmakta ve iyinin daha iyisine ulaşma hedefini devam ettirmektedir. Bu doğrultuda 2005 yılında kurulan FMC  hem çalışanlarına hem de müşterilerine en iyi hizmeti sunma gayesini ilke edinmiştir.